Керовані чутки Apple :)

Я думаю всім більш-менш зрозуміла ця технологія “чуток” про нові продукти Apple – нічого не обіцяєш і ніколи не зриваєш обіцяного дедлайну, зате всі очікують твій продукт і не купляють конкурента, бо знають що от-от вийде нова яблучна цяцька ))

За останні пару тижнів багато людей питало мене про всі ці речі, от почитав і бачу наступне:

  • новий iPhone 5 можна спокійно очікувати восени. Зараз кормлять чутками про червень, але я не думаю – цикл продукту закінчується восени і швидше за все це роблять щоб найбільш нетерплячі не пішли не купили Андроїд
  • влітку буде оновлення Air, що вони туди напхають важко сказати, але можу припустити що крім стандартних збільшень м’язів туди можуть втиснути Retina-дисплей шоб було красіво
  • ніби-таки збираються зробити той телевізор iTV чи iPanel.. – як вже його там назвуть я не знаю, але це, судячи зі всього, має бути цяцька без пульта, керована Siri (всі вчимо австралійську англійську!) Шарп ніби запустив якесь дуже масове виробництво LCD-панелей і всі думають, що це для цього тєліка, але акції поки що лежать, тому не зовсім ясно що це..
  • може з’явитись iPad меншого розміру – багато про це пишуть, але чесно кажучи, не розумію навіщо, якщо є поряд стандартний. Якби моя воля, я би його просто весь зменшив – в нього не дуже зручний розмір і він трохи заважкий, щоб читати як книжку. Kindle, наприклад, значно зручніше тримати
  • ще буде влітку update iMac, і восени MacBook Pro і всякі айподи..

Ну, ніби поки що все.. Я от сиджу і чекаю коли мені радісно повідомлять вимітатись з iWeb – обіцяли в квітні припинити. Тому якщо цей блог буде виглядати в найближчому майбутньому якось гірше – соррі. Я вважаю, вони давали шикарний сервіс, тут все функціонує як годинник і так як я хочу, єдина проблема це швидкість, але для цього вони могли би просто оптимізувати сервери..

До речі, хороша стаття про чутки Apple і їх анатомію

Залишити відповідь

