Потримав в руках новий iPad..

Отже… Потримався за священний девайс… Враження? Справа в тому, що я пару тижнів тому продав свій iPad-2 і з того часу дивився в 4-й iPhone з Retina-дисплеєм, тому відразу “з вулиці” такого WOW-ефекту я не відчув. Відчуття прийшло пізніше, коли я додумався взяти iPad-2, що лежав поряд, і порівняти якість екрану. Екран – це все в iPad-i. Який би не був процесор чи мережа, чи розмір флеш-пам’яті, екран робить всю погоду. І екран тут просто колосальний. Як папір – пікселів непомітно, читається абсолютно прекрасно як звичайна книжка. Як звичайна книжка з кавалком скла на сторінці 🙂 Враження що працює швидше, але може це просто ейфорія.. Приємний в руках. Чомусь сподобався саме білий – видно підсвідомо накачався рекламою – він зараз всюди білий на фотографіях. Може би й купив, якби не 2 фактори: все-таки покупка топ-моделі в Штатах дає більше 200 доларів економії + найважливіше, стільникові стандарти! Я собі спеціально замовив модель Verizon: вона підтримує все, що є зараз доступне в Європі, крім LTE. А мені, як українцю, дуже важливо щоб підтримувався зокрема стандарт CDMA від Інтертелеком – це поки що найбільша 3G-мережа в Україні. А в Європі можна спокійно користуватись UMTS. На превеликий жаль, iPad-3 не підтримує європейських стандартів LTE, тому ця частина мене цікавить значно менше. Але й тут не все так погано: модель для Verizon підтримує LTE 700 MHz, і порівняно з моделлю AT&T, не підтримує тільки LTE 2100. Словом, я твердо переконаний, що модель Verizon значно практичніша для України і Європи на сьогоднішній день.

Тепер, чи міняти? Ну я міняю однозначно бо я цим займаюсь.. Але скажімо так, моя особиста точка зору… Для споживання контенту айпад надзвичайний пристрій – нічого більше в торбі не треба. Тобто, я би все-таки міняв iPad-2 на iPad-3 модель Verizon. Але якщо продукуєш речі, працюєш з Powerpoint, Excel, Keynote, Numbers etc. або взагалі програмуєш – все-таки краще Air або щось більше залежно від потреб. Air мене повністю задовольняє, в ньому бракує тільки двох речей – це читалки для книжок iBook і дірки для SIM-карти щоб не паритись з мережами. Як я вже казав, 11” Air має таку шикарну матрицю, що в нормальній посадці за комп’ютером взагалі не видно різниці з Retina-дисплеєм. Резонно: Air + CDMA-модем з WiFi і нічого не треба міняти. 

Залишити відповідь

