Обережно! Незабаром на вулицях: зомбі!

Цікаво.. Перший смартфон був створений в 1992 році в IBM.. Я не коментую як він працював і чи мало це підприємство комерційний успіх, але це факт. Телефон, в якому була ще купа різних функцій можна сміливо називати смартфоном. А 5 років тому з”явився перший iPhone і перевернув світ догори ногами. Зараз деякі аналітики вважають, що саме з iPhone почалась ера смартфонів, а тоді, пам’ятаю, мені доводилось пояснювати колегам чим же цей iPhone такий революційний і що от же є ще купа подібних пристроїв, в яких ще більше функцій, кращі камери, є SMS і так далі..  Я десь тоді читав статтю про те, що років через 10 буде нова хвиля пристроїв типу ось цього – окуляри із встроєним дисплеєм, навушниками, антеною і ще невідомо чим: а зараз пишуть, що ніби-то Google готується до запуску такого продукту, хоча крім УП я цього більше ніде не знайшов.. Але я не впевнений, що я особисто готовий до подібного повороту в технології – принаймні я поки що не бачу себе зомбі-користувачем подібної штуки. Мені більше подобається щось отаке:

або таке:

Залишити відповідь

