На що тратять гроші геймери iOS та Android

Flurry проаналізували 57 мільйонів закупок з допомогою мобільних пристроїв iOS та Android (дані за цілий рік, близько 2 мільйонів активних користувачів) і виявили, що основний дохід від ігр в Апсторі в першій половині 2011 серйозно зсунувся від преміум до фріміум (65% доходу). В іграх користувачі купують 2 основні типи елементів: тривалого використання (durable, наприклад якийсь щит, що підвищує захищеність на протязі всієї гри) і витратні матеріали (consumable, наприклад бомби, кулі, снаряди…) Є ще третій тип, але він відносно маленький по об’єму – це елементи персоналізації, декорації тощо. Flurry очікує Американський ринок мобільних ігр iOS та Android у 2011 році переступити межу в 1 Мільярд доларів.. Ось дані:

За матеріалами TechCrunch

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s